Условия за ползване

1. Продукти:

Онлайн магазин Tick.BG предлага богат избор от часовници. Публикуваните на сайта описания на предлаганите стоки са с информативна цел. Възможно е да бъдат допуснати технически грешки.


2. Цени:

Цените на стоките посочени на сайта са крайни и не включват цената за доставка до клиента. Цените на продуктите могат да бъдат променяни, без да е необходимо предварително уведомяване на потребителите. Потребителят заплаща цената, която е била актуална към момента на заявката.


3. Срокове и условия:

Стоките, поръчани в Tick.BG се доставят от 1 до 3 работни дни от получаване на заявката. Когато продукта не е наличен, ние сме длъжни да Ви уведомим в горепосочения срок. Tick.BG не носи отговорност за забавяне на поръчките по вина на куриерската фирма, неточен адрес или други обстоятелства.


4. Гаранция, рекламация и връщане на продуктите:

ВАЖНО: Съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина да се откаже от получената стока в срок от четиринадесет дни от датата на получаване на стоката. В този случай Tick.BG е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите. Сумите се възстановяват в брой, чрез наложен платеж или по банкова сметка на клиента. Потребителят е длъжен да съхранява получените от Tick.BG стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия съгласно Закона за защита на потребителите. Tick.BG има право да откаже връщането на продукт, съобразно действащото законодателство.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Tick.BG

При връщане на закупена стока транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

Рекламации се приемат по e-mail или друг удобен за клиента начин, като той посочва причините за предявената рекламация. Tick.BG си запазва правото да не приеме констатацията на клиента, ако прецени, че основанието му за рекламация е неоснователно или е следствие на неправилна употреба от страна на клиента.


5. Права и задължения на клиентите:

Клиентът е длъжен да посочи валиден телефон, e-mail и адрес за доставка, да заплати цената на поръчаните от него стоки, както и определената сума за доставка, да получи поръчаните стоки, като осигури възможност за приемането им, да не прави фиктивни поръчки, да не дава измислени отзиви за даден продукт или друга невярна информация.

Клиентът има право да получи поръчаните от него продукти, да се откаже от тях в срок от седем работни дни от датата на доставка, спазвайки изискванията на Закона за защита на потребителите.


Tick.BG си запазва правото да променя общите условия, без да уведомява за това неговите потребители!